Zasady zakupów w Disco Service

Każdy z klientów wyraża dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Disco Service z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, w celach marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych(Dz.U.Nr133poz.833) Przysługuje mu prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Wyraża także zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz innych informacji marketingowych od Disco Service.

Zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym Disco Service

Disco Service
ul. Niska 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP: 622-126-34-22

Regulamin

  1. Czas realizacji zamówienia
  2. Potwierdzenie zamówienia
  3. Dostawa zakupów
  4. Formy płatności
  5. Faktury VAT
  6. Ceny
  7. Gwarancje
  8. Reklamacje i zwroty
  9. Zwrot
ad.1. Czas realizacji zamówienia
Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się okres realizacji zamówienia w sklepie i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską lub Firmę Spedycyjną UPS,FEDEX, INPOST, DPD. Klient może również wybrać innego spedytora. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia. czas oczekiwania = czas realizacji + czas doręczenia. Czas realizacji zamówień w Sklepie Internetowym Disco Service uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w magazynie Disco Service wówczas przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 godzin. W większości przypadków czas realizacji wynosi 2 dni robocze. Zdarzają się jednak artykuły, których dostępność u dostawców jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem telefonicznie i ustalamy szczegóły. Przy płatności przelewem "przedpłata" wysłanie paczki nastąpi po otrzymaniu płatności przez Disco Service. Czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską, na terenie Polski, wynosi zgodnie z jej regulaminem 3 dni robocze. Niestety w praktyce okres ten czasami ulega wydłużeniu. Firma UPS i FEDEX zobligowana jest do doręczenia przesyłki w ciągu 24 godzin w dni robocze, na terenie Polski. Czas ten może jednak wydłużyć się w szczególnych przypadkach do 48 godzin. Szczegółowe informacje dotyczące przesyłek uzyskać można na stronie internetowej firmy UPS http://www.ups-poland.com/. oraz http://www.fedex.com/pl/domestic-services/terms/

Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego.
ad.2. Potwierdzenie zamówienia
Wszystkie zamówienia o wartości towaru powyżej 20 zł brutto potwierdzamy telefonicznie, dlatego bardzo ważne jest podanie telefonu kontaktowego. Jeżeli jest to telefon stacjonarny prosimy o podanie również numeru kierunkowego w naszym formularzu.
ad.3. Dostawa zakupów
Zamówione pozycje można odebrać osobiście w sklepie Disco Service w Ostrowie Wielkopolskim przy ulicy Raszkowskiej 45. Pozostałe przesyłki dostarczane zostaną na terenie Polski za pośrednictwem wybranej przez klienta firmy: Poczty Polskiej, firmy UPS lub Fedex. Cennik dla poszczególnych przesyłek podane są na stronach internetowych powyższych firm.
ad.4. Formy płatności
Proponujemy następujące sposoby dokonania płatności: Za zaliczeniem pocztowym, gdy zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi dopiero przy odbiorze towaru lub przelewem "przedpłata" na konto bankowe firmy Disco Service. Po złożeniu zamówienia skompletujemy wszystkie zamówione pozycje i dopiero wtedy poinformujemy Cię pocztą elektroniczną o numerze rachunku na który należy przelać pieniądze. Bardzo ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mail'owego. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy Ci paczkę z zamówionym towarem. Koszt wysyłki przy tej formie płatności jest pomniejszany o 2 zł w wypadku Poczty Polskiej a przy zamówieniu kurierem UPS jest ustalany indywidualnie w zależności od wysokości pobrania za przesyłkę.
ad.5. Faktury VAT
Na życzenie naszych klientów wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę zaznacz w chwili składania zamówienia odpowiedni typ dokumentu sprzedaży. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, a w chwili składania zamówienia nie odznaczyłeś, że chcesz otrzymać ten dokument (ponieważ okres, w którym możliwe jest wystawienie faktury VAT jest ograniczony), natychmiast po otrzymaniu zamówionego towaru odeślij nam paragon fiskalny, który otrzymałeś wraz ze specyfikacją. Wyślij na nasz adres listem poleconym. Masz na to tylko 7 dni!!
ad.6. Ceny
Wszystkie ceny w Disco Service są podawane w walucie polskiej PLN i zawierają podatek VAT. Ceny podane w cenniku nie zawierają cen żarówek oraz innych materiałów eksploatacyjnych chyba, że zapis w cenniku sugeruje inaczej. Podane ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny. Firma Disco Service zastrzega sobie prawo zmiany cen bez uprzedzenia. W takim wypadku poinformuje klienta telefonicznie przed realizacja złożonego zamówienia. Większość oferowanych przez naszą firmę towarów jest pochodzenia zagranicznego, w związku z tym ceny uzależnione są od kursów walut. Jesli w serwisie przy towarze widnieje cena 0.00 zl oznacza to, ze cena towaru podawana jest przez zapytanie telefoniczne lub mail'em. Transakcje z wartoscia zamówienia 0.00 zl sa automatycznie usuwane z bazy danych i kolejki realizacji zamówien.
ad.7. Gwarancje
Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Okres i zasady gwarancji określają tylko oryginalne karty gwarancyjne producenta, dołączone do produktu. Gwarancji nie podlegają niektóre rodzaje żarówek i igły gramofonowe. Klient informowany jest o tych warunkach przed każdorazową realizacją zamówienia. Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone do serwisu wskazanego na karcie gwarancyjnej, wraz z oryginalnym opakowaniem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu przez klienta (paragon lub faktura VAT). Nie dotrzymanie tych zasad skutkuje wykonaniem naprawy w trybie pogwarancyjnym, tj. na koszt nabywcy. Towar do serwisu klient dostarcza osobiście lub na własny koszt. Towar po naprawie odsyłany jest do właściciela na koszt serwisu.
Ad.8. Reklamacje i zwroty
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami pod nr tel: 502-04-04-04 lub 510046487 poniedziałek-piątek w godzinach 10-18 a my w zależności od wartości i wagi towaru ustalimy "drogę" zwrotu. Wszelkie reklamacje związane z jakością i ilością dostawy należy zgłaszać pisemnie, w terminie do 3 dni od dnia jej podjęcia, pod rygorem odrzucenia roszczeń. W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem prześlij nam wypełniony i podpisany "Kartę Zwrotu Towaru", w którym opisz wady i przyczyny zwrotu. Do "Karty Zwrotu Towaru" dołącz paragon fiskalny, lub fakturę VAT, którą otrzymałeś wraz ze zrealizowanym zamówieniem. Po jego otrzymaniu wraz z ww. dokumentami, zwrócimy Ci towar pozbawiony wad lub pieniądze, w sposób, który wybierzesz. Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi szybciej przelewem na rachunek bankowy niż przekazem pocztowym. Wszelkie szczegóły ustalimy z Tobą telefonicznie.
ad.9. Zwrot
Sprzedawca deklaruje 14 dni roboczych na pozytywne lub negatywne rozpatrzenie reklamacji od momentu zgłoszenia.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli zwracane towary są kompletne i są zwracane w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W przypadku zwrotu zwracany towar prosimy odesłać na adres: Disco Service, ulica Niska 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Po otrzymaniu przesyłki Sklep zwraca klientowi cenę zakupu. Jeżeli przesyłka została nadana do Sklepu za pobraniem, Sklep ma prawo potrącenia kosztów pobrania od ceny zakupu. Jeżeli koszty pobrania są wyższe niż cena zakupu, Sklep ma prawo według swojego wyboru do odmowy przyjęcia przesyłki albo do obciążenia klienta różnicą.

Wzór pouczenia o prawie odstąpienia od umowy można pobrać tutaj (załącznik nr 1).
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj (załącznik nr 2).

Warunkiem realizacji reklamacji jest:
- oryginalne i nienaruszone opakowanie produktu,
- produkt nie nosi śladów używania,
- produkt nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.

Wszelką korespondencję prosimy kierować pod adres: Disco Service, ulica NISKA 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie pod numerem (062) - 736-02-01 od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 lub e-mail'em sklep@discoservice.pl.